domingo, 30 de agosto de 2009

Olor a record.

Ahir quan tornava de treballar, em dirigia amb moto cap a casa meva. Com cada dia faig el mateix recorregut; en el qual hi trobo dos semàfors i tres passos de vianants . És evident que no sempre em trobo els mateixos cotxes ni els mateixos vianants, en qualsevol cas ahir quan estava en l'últim semàfor em va venir una olor. De cop una imatge em va aparèixer al cap. Era un record de la meva companya de pis quan sortia de festa, quan s’arreglava i marxava. Aquesta sensació de tenir un record en format d'olor m'encanta. Gairebé sempre que em passa això és un record agradable i em porta enyorança. Desprès de tenir aquella sensació, tenia i tinc moltes ganes d'acabar de treballar, començar el curs i tornar a fer convivència amb els meus companys de pis.

3 comentarios:

  1. Veient el títol pensava que ens parlaves de les aixelles de Usain Bolt

    ResponderEliminar
  2. Jajaja està bé l'escrit però el comentari d'en Mordoh crec que el supera XDDDDDD i li treu "glamour" al text!

    ResponderEliminar
  3. aghhhhhhhh kina enveja em feu els k no teniu el nas d'adorno^^"..... jo tb tinc ganes d començar i veureus a tots altra vegada. ja falta pok!=)

    ResponderEliminar