lunes, 12 de abril de 2010

Avui baixant amb els ferrocarrils ens hem trobat un home què ha tingut una manera molt subtil de demanar-nos diners.

(H) -Que sou del Barça?
(E)- Si
(H)- Va guanyar el Barça, vaya partidàs, no?
(E)- Si, si.
(H)- Que us puc parlar amb català?
(E)- Si clar.
(H)- Doncs no us ho demanaria si no ho necessites, però no tindríeu 1 euro cadascuna per donar-me. Dormo al carrer, tinc esquizofrènia i tot és una merda....

Bé la meva opinió, l'olor alcohol cantava massa. La meva pregunta, una persona així que teòricament és conscient de la seva malaltia i no té diners per menjar ni res, tindrà diners per la medicació? no hauria d'estar intern? i la televisió que hi pinta alguna cosa en la meva opinió?

Sincerament estic una miqueta confusa...no se que pensar-ne. No vull jutjar però crec que ja ho fet.

3 comentarios:

  1. La medicació psiquiàtrica per l'esquizofrènia corre a càrreg de la Seguretat Social.

    Podria estar en un període lliure de simptomatologia aguda, i per tant no necessitar ingrés, però sempre la medicació.

    La televisió vols dir el partit? Si et fas el simpàtic i pots generar empatia en l'altre potser és més senzill que et donguin diners, que no pas demanar-los directament. Com quan truques a algú per demanar-li un favor però comences preguntant altres coses.

    L'alcohol no vol dir res, tampoc poden veure café ni drogar-se, però a la que surten intenten fotre's fins el cul del que sigui.

    Jo em posava malalt quan em passava el dia jutjant... ara tmb ho faig, amb més prudència si puc...

    ResponderEliminar
  2. Bé la meva pregunta de la tele anava més aviat per què em va donar la lleugera impressió que havia sentit el nom de la malaltia a la tele. Tot plegat em va semblar que no saiba de que parlava i que va dir el primer que li va passar pel cap.

    ResponderEliminar
  3. Quan deia una entrada del Barça al blog no em referia exàctament a això xD

    ResponderEliminar