lunes, 22 de marzo de 2010

Rectificar és de savis.

Ara ja fa un any, vaig dir; “No crec en els canvis de les persones, crec que tothom té una manera de comportar-se que no pot canviar.”

Em vaig equivocar. Les persones podem canviar, podem modificar conductes que no són correctes, podem millorar els nostres actes i podem valorar coses que abans no fèiem.

Ningú em va dir; Sí Ester ! Les persones poden canviar i tu estàs per això. Tu seràs l’eina que ajudarà a la gent a canviar, a modificar les seves estratègies d’afrontament, a enfrontar-se a les pors i a mirar el món des d’una altre perspectiva. Tu seràs la clau del canvi.

Em vaig equivocar dins de l’evidència. Tots modifiquem els nostres pensaments, les nostres idees i les nostres maneres de fer. Tenim un filtre que és la personalitat però aquesta deixa passar algunes coses que fan puguis modificar-te, que puguis en el fons madurar.

Ara ja fa un any que m'has demostrat que els canvis són possibles.

Gràcies.


5 comentarios: