jueves, 29 de julio de 2010

El poder de l'armilla.


Arribes al Dechatlon amb la roba del carrer i ets una clienta més, passes desapercebuda entre la gent del carrer. Arribés a les taquilles, et poses l'armilla i surts a la botiga. En aquell moment et trobes a persones que t'han visualitzat i et pregunten coses. Abans no arribis a la teva secció, ja t'han preguntat tres o quatre dubtes. Un cop hi arribes, l'armilla et distingeix de la resta de gent que hi ha comprant i això et dona un coneixement, que tot i que potser no tinguis, fa que la gent cregui que el tens. Es curiós perquè ja m'he trobat amb un parell de persones que et diuen;" aconsellem que jo d'això no en tinc ni idea". Segurament es cert però el que també ho és, és que jo els primers dies tampoc en tenia ni idea però tot i així l'armilla feia que tingues una acreditació d'uns coneixements que no tenia.
Com a tots els llocs de treball en els quals has de portar tratjo distintiu, aquest et dóna el poder del saber i el poder de la raó. I sinó que li diguin a els policies.

1 comentario:

  1. La gestió del poder de l'armilla és el que em fa por a mi.

    Penso en el metge que li fa mandra treballar més i li ofereix una recepta d'una malaltia típica a un pacient que requereix una exploració més completa (però clar, la seva salut està en mans del senyor de la bata blanca).

    Dels polis, hi ha tants d'exemples, que necessito un sobreesforç per pensar en ells com uns aplicadors honrats de la justícia.

    ResponderEliminar