martes, 26 de julio de 2011

Buscando en el baúl de los recuerdos.

Avui he obert una carpeta que fa anys i panys que tinc.
El perquè s'ha obert; fàcil me mare la volia llençar. El perquè no s'ha llençat; perquè conté la meva antiga col·lecció de sobres i cartes. Bua, ja no me'n recordava de què era això, però quan he obert la carpeta m'ha vingut l'olor peculiar que tenien i tenen, i alhora un munt de moments han reviscut en la meva ment. 
Increïble, he vist el record de quan era petita que estava en el pati de l'escola i ens endúiem les carpetes i els intercanviàvem. D'això ja en fa molt de temps.

M'he passat una estona contemplant-los, mirant quins eren els meus "prefes", quins no volia canviar i quins gairebé volia regalar perquè no els volia. Alguns tenien una etiqueta que hi posava reservat, encara a dia d'avui ho estan. 
Quan he arribat al final de la carpeta, m'hi he sentit tan bé que no volia tornar al present. Volia quedar-me allà, amb l'olor, amb les rialles però sobretot en el moment.

1 comentario:

  1. És difícil trobar-te amb aquestes coses... jo també he fet una endreça que no havia fet en 5 anys i m'hi he trobat de tot, i hi ha hagut molts records que he hagut de llençar.

    No és un moment agradable però l'espai tampoc és infinit.

    ResponderEliminar