martes, 20 de octubre de 2009

Si digui?

Aquest estiu vaig conèixer un noi amb una filosofia del mòbil molt peculiar.Em va explicar que ell no el necessitava. Si l’havien de localitzar una de dos; o el trucaven al fixe o les persones que el buscaven ja sabien on era per què a priori ja els hi havia dit. Jo ho vaig trobar una xorrada i vaig exposar-li que crec que era útil tenir mòbil per situacions d’emergència o per tenir una comunicació a distància. Per exemple, quan algú està fora del teu municipi, fora del teu barri, fora del teu país i tu no estàs a casa i has de ser localitzat per x motius .O per exemple quan un dels dos no té telèfon fixe. Ara ve hi ha dues coses que comparteixo amb ell; la primera són les trucades absurdes ( tipu m’estic avorrint vaig a parlar amb algú o ostres em sento sol esperant el bus, he de fer quelcom ) jo això no ho trobo bé. Si t’avorreixes ves a busca aquella persona, serà tot un detall. I esperant el bus pots llegir, escoltar música, parlar amb la persona del costat, fer apunts, etc. I la segona cosa és escoltar la música pel mòbil. Són nens que fan que els altres haguem de tragar la seva estúpida música. Si jo vull escoltar aquella música agafaré l’aparell que tingui, me la descarregaré i l’escoltaré JO i només jo. Estic molt cansada de veure ninyatos que presumeixen de portar el mòbil amb el volum alt per què tothom ho escolti. Sincerament em sembla una falta respecte i francament no cal.

4 comentarios:

  1. Jo també trobo ofensiu que els ninyatos posin música amb l'altaveu del mòbil, quasi tant com que vagin fent palmes pel carrer o el metro.

    ResponderEliminar
  2. ELs nokia amb la radio per exèmple no la pots sentir si no tens els auriculars ficats.... Podrien fer quelcom like this!!

    ResponderEliminar
  3. uoh! justament nava a publicar 1entrada sobre la musica k posen alguns amb "manos libres" als espais publics, sobretot en mitjans d transport com el metro o el buss

    ho posare iwalment, no ho consideris 1plagi Hest=)

    ResponderEliminar
  4. Però el problema seria culpar al telèfon, que tè la capacitat d'escoltar la música (com si culpes a un cotxe perquè arriba a 300) quan és la persona que ha d'aprendre quin n'és l'ús correcte.

    Felicito al colega que et va explicar que no anava amb telèfon. He estat una setmana sencera sense telèfon (i sense rellotge). Una alegria!!! Vaig tenir un problema amb unes amigues perquè haviem quedat i jo vaig arribar 15 minuts tard i no teniem manera de comunicar-nos. Se'n van esperar 12 i van pensar que no apareixeria. Per mi, cap problema, em vaig passar 2 hores allà on haviem quedat llegint. El problema de tenir mòbil és que també vols les coses al moment, i no hem après a tenir paciència, a no trobar-nos, a tenir un lloc on no et puguin trobar (si no apagues els aparells que t'envolten).

    Si elles no haguèssin tingut telèfon s'haguèssin esperat. A més, abans hi havia més cabines de telèfon. Mira les pel·lícules americanes de fa 10 anys (on a totes hi havia alguna escena trucant en cabina), i com cada cabina té un codi era fàcil saber a la cabina més propera que havies quedat (per si arribaves tard).

    El teu colega s'estalvia 30 euros cada mes.

    ResponderEliminar