viernes, 13 de marzo de 2009

Necessito ulleres.


No ho entenc! Últimament no hi veig bé, ho veig tot borrós. No sé mira que l’oculista em va dir que això amb l'edat es cura. Ara no veig persones veig estereotips, no vegis colors veig races. No veig fertilitat veig epidèmia, no veig futur construït veig un futur que està a troços. Un moment! Ja deia jo! Em falten les ulleres! Les ulleres de la societat, aquelles que tenen una augment de 4.5 graus en emmascaraments. Ah! Això sí 4.5 per cada ull.

4 comentarios:

  1. Uau!! M'agrada. M'agrada força. Bona idea, podries haver-ho desenvolupat un pèl més.
    Un únic consell (si vols l'utilitzes i sinò no) posa-hi atenció amb el tema de fer servir punts i comes i fer una adequada estructuració de les frases.
    Ànims, m'ha agradat.

    ResponderEliminar
  2. És un fracàs això del blog, torna al fotolog XD

    ResponderEliminar
  3. Ningu te les ulleres del tot adecuades per veurei en aquest mon...

    ResponderEliminar
  4. També pots provar a operar-te...

    ResponderEliminar