sábado, 28 de marzo de 2009

Màgia

Allargo la ma i la poso en un barret. Abra cadabra pata de cabra. Taxan!! n'hi trec una persona que a simple vista és amable, comprensiva i responsable. La tornem al barret, dos copets amb la bareta màgica i....Taxan!! n'hi trec un ogre, groller i irresponsable.

A simple vista hem fet un truc fantàstic, meravellós, vaja tot un espectacle de transformacions. Això és màgia i la realitat és molt diferent.

No tenim una bareta màgica per transformar a les persones, no tenim les instruccions per fer que canviïn, ni tampoc les tenim per entendre-les en tot moment, però tenim recursos per fer que les coses siguin més entenedores no per això menys complicades.

L'únic recurs per la comprensió de tot plegat és la comunicació, és molt important saber-la utilitzar, dominar-la i sobretot no deixar-la mai de costat.

Sovint ens passa que nosaltres creiem que coneixem totes aquelles persones amb les quals ens rodegem. Fem afirmacions com; no facis aquestes coses que ens coneixem!....Sí? de debò ens coneixem? es veritat que saps que m'agrada el color taronja, el canelons i m'encanta remar però saps que em passa pel cap quan veig a una determinada persona?com reacciono davant d'una adversitat? Davant d'un problema que no em toca directament ? quan necessito ajuda?

No facis afirmacions sense preguntar-te abans si realment aquestes paraules tenen el sentit que li vols donar. Ves més enllà dels tòpics i omple'ls de significat.

I sobretot no busquis les instruccions de la bareta màgica de la comunicació sinó partica el teu propi truc.

4 comentarios:

  1. La millor màgia som nosaltres mateixos!

    M'ha agradat aquest post, està pujant el nivell del blog, tot i que després de un mes pensant en què escriure... jejeje

    un petooo ens veiem la setmana que vé XD

    ResponderEliminar
  2. Jo també m'he fet un blog ester jojojoj
    Passa't-hi quan vulguis

    ResponderEliminar
  3. Jo ja t'hi he comentat però no es veu per aquí, serà màgia?

    ResponderEliminar
  4. Ara abans de fer afirmacions pensaré i em preguntaré abans això que dius.
    Bo bo! M'agrada.

    ResponderEliminar