martes, 3 de marzo de 2009

A què fa olor el sexe?

Recordo que era en una habitació poc il•luminada, amb una finestra petita i uns armaris molt grans. També hi havia una cadira sense braços, molt i molt suau. Hi havien unes espelmes en forma del meu nom, amb una música de fons molt fluixa, tan fluixa que em permetia sentir les respiracions. Recordo que sentia vergonya, tenia calor, i començava a notar com la suor lliscava entre el seu cos i el meu alhora em sentia tensa perquè allò era nou molt nou, inclús estrany i per que no plaenter. Recordo que era un dia d'estiu, que venia de la piscina, i que estàvem sols a casa.....el que no recordo es a que feia olor?? A que fa olor el sexe? A colònia? a suor? a fruites? a saliva? recordo moltes coses però quan em poso a recordar a que feia olor no hi ha maneres no ho recordo. Es més quan em pregunten com va anar l'ultima vegada, mai me parat a rescatar les olors d'aquells moments. I sincerament em sembla trist per que el sexe s'ha de gaudir amb tots els sentits, sense deixar-ne escapar cap ni un.

3 comentarios:

  1. Vaja que romàntica et poses que parles de la primera vegada jajajajaja.
    Doncs jo tampoc sé a que fa olor el sexe, com no sigui olor a cony XD és l'única olor que recordo XD.
    Tampoc crec que en aquell moment de tant plaer l'olor sigui el més important, però vaja seria una curiositat a conèixer.....tot i que crec que l'única olor és la de marisc jajajajaj

    ResponderEliminar
  2. jajaj tema genial x començar 1blog. El meu (tb sóc novatillu, d fa pocs dies) l'hauria d fer + alegre.

    Les olors són diferents, segons la persona. I no sé descriure les que he sentit jo, xo stik d'acord, s'ha d gaudir amb tots els sentits (i l'olor es torna important en aquells momentss).

    m'ha agradat mlt la forma k tens d narrar, stik impacient x llegir la pròxima, a veure si em tornes a sorprendre;)

    Apa, k no s'acabi mai la bona vida! =)

    ResponderEliminar
  3. Bé... quina sorpresa...
    Benvingunda en aquest món on la "fotologia" no és la base d'una actualització. On l'espai interactuant t'anima a escriure allò que et passa pel cap.
    Que curiòs que allò primer del que vulguis parlar sigui de sexe... Mai ho hauria dit.
    Pensant en que posar, me adonat de una cosa... havia detectat una cosa en la que encara eres verge i era en quant a blogspot. Una cosa menys a la llista.
    Felicitats i ànims.

    ResponderEliminar