sábado, 30 de mayo de 2009

No me mires que me mojas.

Quan era petita i estàvem al pati de l’escola a vegades fèiem una sèrie de gestos amb les mans que volien dir xorrades. Per exemple; depèn com posessis els dits de les mans volia dir te quiero o te mato o alguna cosa així, no ho recordo gairebé. Quan vas creixent aquestes coses creus que les deixes enrere però crec que els gestos que abans feia encara ara segueixen tenint un significat . Que vol dir una picada d’ullet? És un signe de complicitat no cal pensar en termes d’amor o sexe, aquí tot si val. Que vol dir una mirada als llavis?que vol dir un toquet a la cama, o una puntada de peu per sota la taula? I que et treguin la llengua? Evidentment que cadascú té els seus signes i els fa servir i els dota del significat que vol però crec que hi ha alguns signes que són universals. Per tan si jo els hi faig a la persona que tinc davant i el del seu costat em veu, sabrà el significat. Pot ser m’equivoco i no tothom els fa servir però en qualsevol cas per aquelles persones que encara els fem servir no oblidem que era un joc de nens, el qual l’hem convertit en el món dels adults. I que per tant, si jo els conec un altre persona també. Així que si volem dissimular haurem de canviar les regles del joc.
“Nunca dejamos de ser niños pequeños pero nos lo creemos”

4 comentarios:

  1. Bé jo no els faig servir gaire, per no dir gens, els gestos aquests universals. Però sí que tot i que no s'utilitzin n'hi ha que tothom els sap descodificar.
    Una apreciació, o inversió de la teva teoria, no podria ser també que fossin els nens els que adoptessin el món dels adults, i no els adults que adoptin els món o alguns trets dels nens??

    ResponderEliminar
  2. "Així que si volem dissimular haurem de canviar les regles del joc." = Gran frase.

    A més a més et volia dir que tant llegint el títul com llegint tots els exemples que poses pensava que tornaries a les teves arrels i parlaries del sexe...
    ¡Otra vez será!

    ResponderEliminar
  3. "No me mires que me mojas"... Albert, jo crec que l'Ester mai ha sortit de les seves arrels. Definitivament parlava de sexe ^^ però ho intenta dissimular.

    ResponderEliminar